Eğer benim yardımımı alırsanız, size eski sevgilinizi yeniden kollarınıza alabilmeniz için tam olarak ne söylemeniz

ve ne yapmanız gerektiğini göstereceğim.

Özellikle de yeniden bir araya gelmek isteyen yalnızca sizseniz.

Paaaaat, çaaaaat  KÜÜÜÜTTT! Ve Sema Metin’in PlayStation 3’ünü ikinci kattaki dairelerinin balkonundan aşağı fırlatırken DEFOOLLL, DEFOLLLLL, DEFFF OOOL diye bağırıyordu!

Görüyorsunuz, bu artık bardağı taşıran son damlaydı! Her ne kadar Metin Sema’yı bütün kalbiyle seviyor dahi olsa, sıklıkla yalan söylüyor ve Sema’yı çok fazla ihmal ediyordu ve artık Sema’nın sabrı tükenmişti.

Ve Metin evden çıkıp gitti. Sema çok ciddiydi ve Metin’in davranışlarından bıkmıştı. Metin aslında iyi biriydi, hatta çok iyiydi. Sema’yı gerçekten seviyor ve onu düşünüyordu. Sema da bunu biliyordu ama bu artık onun sorunu değildi. Takdir edilmemekten bıkmıştı. Ve Metin artık onu nasıl mutlu edeceğini bilmiyordu. Tüm sorunları çözmenin ve yeniden başlamanın yolunu bilmiyordu.

Ve bu Sema ve Metin’in ilişkilerinin sonuydu, SONSUZA KADAR. Bir çok başka ilişkide olduğu gibi…

Peki ya öyle olması gerekmeseydi?

Ya eski sevgilinizin kalbini yeniden kazanabilseydiniz? Eski sorunların üzerine sünger çekebilseydiniz? Zamanı geri getirebilseydiniz? Şu anda içinde bulunduğunuz durumun çözümsüz olduğunu, gerçekten çok büyük ve geri döndürülemez hatalar yaptığınızı düşünüyor bile olsanız?

Size bu yazımda Metin’in neler yapmış olması gerektiğini anlatacağım. Ama önce…

Şu anda bu yazıyı okuduğunuza göre büyük bir aşk acısı çekiyorsunuz demektir. Anlıyorum ve bunu ben de yaşadım. Ve bu yaşadığınız acıyı bildiğim için çok fazla uzatmayacağım, çünkü bu acının nasıl bir şey olduğunu maalesef gayet iyi bildiğinizi biliyorum.

Siz zaten sabahları uyanıp yataktan kalkmanın bile başlı başına ne kadar zor olduğunu biliyorsunuz. İşe giderken müzik dinleyemiyorsunuz çünkü her bir şarkı size onu hatırlattığı için çok acı veriyor. Hatta onunla beraber gittiğiniz restaurantta yemek bile yiyemiyorsunuz. Ve onun tarafında olan arkadaşlarınızı ve belki de ailesini de kaybetmek size daha da acı veriyor.

Acı çekiyorsanız ve kafanız karışık ise?

İşte size güzel haber!

Bir çok ilişkinin kurtarılabileceğini biliyor muydunuz? Buna inanmakta zorluk çekebilirsiniz ancak ayrılıkların bir çoğu; aldatma, eski tutkunun kayboluşu, ilgi eksikliği, bir başkasının sevgilinizin kalbini çalması hatta daha beterleri yüzünden gerçekleşen ayrılıkların pek çoğu kurtarılmıştır. Evet, gerçekten, hatta yıllar sonra bile eski sevgililerine dönenler vardır.

 Umut Var!

Başınızı inanmayarak iki yana salladığınızı görür gibiyim…

Sorun, yok ama soruyorum size,

Hiç yeniden bir araya gelen bir çift tanımıyor musunuz? Eski sevgilisini geri almayı başarmış bir kadın? Ya da tam tersi?

 Eminim tanıdığınız böyle birileri vardır.

Peki neden ayrıldıklarını hatırlıyor musunuz. Eminim eski sevgilisini aldatmış ama geri kazanmış bir arkadaşınız da vardır, hatta belki daha da kötüsü yaşanmıştır.

Bunu biraz düşünün…

Eminim ki nasıl olup da yeniden bir araya geldiklerine inanamadığınız çiftler olmuştur, size bu imkansız gelmiştir. Evet kimlerden bahsettiğimi iyi biliyorsunuz. Çok çok kötü olayların yaşandığı ilişkilerden sonra bir araya gelenler de var.

(Şimdi, birbirlerine fiziken zarar veren insanların yeniden bir araya gelmelerini ben şahsen hiç tavsiye etmiyorum. Hatta bunu KURTARILAMAZ bir durum olarak görüyorum). 

“Ayrılmış Çiftler HER GÜN, DURUM NE KADAR KÖTÜ OLURSA OLSUN

 yeniden birlikte olmaya başlıyorlar!”

Cidden, çiftlerin her gün yeniden bir araya gelmeleri size bir şey ifade etmiyor mu? Korkunç diye tabir edilen ayrılıklardan sonra bile. Bu durumda gizli  bir formül olmalı, değil mi?

Şimdi, size bu çiftlerin ellerinde gizli bir aşk büyüsü ya da duası olduğunu söylemeyeceğim. Elbette ki değil. Ama aynı zamanda DOĞRU zamanda DOĞRU şeyleri yaptıklarını ve DOĞRU şeyleri söylediklerini bilmeniz gerek. Ve bu sayede eski sevgililerini geri kazandılar. Ya da en azından eski sevgililerinin onlara ikinci bir şans vermesini sağladılar.

Bir çoğu bunu FARK ETMEDEN, KAZARA yaptı!

Hayal edin…

Ya onların yaptıkları ya da söyledikleri paketlenseydi ve siz bu pakete sahip olsaydınız, aynı onlar gibi davranabilseydiniz? Bütün yaraları silip, tutkuyu geri getirip hatta zamanı geri alıp ilişkinize yeni bir soluk katabilseydiniz?

Evet, bir bakıma Sihirli Bir Aşk Formülü…

Gördüğünüz gibi eski sevgilinizi geri kazanmak, ilgilerini, arzularını, tutkularını, kalplerini ve aşklarını geri alıp koruyabilmenin bir formülü vardır. Eski sevgilileriyle yeniden birlikte olanların kazara başardıklarını NE YAPTIĞINIZI BİLEREK kendi lehinize kullanabilirsiniz!

Ve biliyor musunuz?

Sizin yerinizde olsaydım, ben de biraz şüpheci olurdum. Bu çok normal.

Aşağıdaki Belirtiler Sizde de Var mı?

 * Radyoyu açmak istemiyorsunuz çünkü bütün şarkılar size acı veriyor

* İştahınızı kaybettiniz

* Ya da iyi hissetmek için buzdolabına saldırdınız

* Eski sevgilizi günde birçok defa arıyorsunuz

* Sürekli SMS gönderiyor ve email yazıyorsunuz.

* Sürekli emailinizi ve telesekreterinizi kontrol ediyorsunuz, ya aradıysa diye

* Sizi arar da duymazsınız diye dışarı bile çıkamıyosunuz.

* Neden sizi bıraktığına dair sürekli kendinizi sorguluyorsunuz

* Son derece depresif hissediyorsunuz

* Nerede ne yaptığını bilmek için onu takip etmek istiyorsunuz

* Ne demiş olmanız gerektiğini sürekli düşünüp duruyorsunuz

* Eğer onunla bir yerde karşılaşırsanız neler diyeceğinizi devamlı düşünüyorsunuz.

 …ve sizi arasa bile genellikle bu olumlu sonuçlanmıyor, çünkü ne yapacağınız ve ne söyleyeceğiniz ile alakalı hiçbir planınız yok. Panikle, savunmaya geçerek, kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz, ve gittikçe daha da kötü oluyor.

Siz Bu Hataları Yapıyor Musunuz?

Onu hayatının aşkı olduğunuza ikna etmeye çalışmak

Her şey ama her şey için özür dilemek

Bu defa gerçekten değişmeye söz vermek

Haklı olduğunuzu ispatlamaya/ona göstermeye çalışmak

Hatta sizinle yeniden birlikte olması için ona yalvarmak

…ve elbette, niyetiniz ne olursa olsun, ağzınızdan çıkan her söz, ne kadar savunmacı olursa o da o kadar uzak ve kızgın oluyor.

Şimdi lütfen, bu sizin hatanız değil! Size okulda bunu öğretmediler. Büyük ihtimalle ebeveynleriniz de size bunları öğretmedi ve eski sevgilinizi geri kazanmakla ilgili bir gece okulu da yok, değil mi?

Ve bu gerçekten de çok yazık çünkü aşktan daha önemli ne olabilir ki?

Arabalar? Para? Kıyafetler? Ya da MATEMATİK ?

Öyleyese neden? Araba tamiri, paranın idaresi ve son moda kıyafetlere dair onca dergi ve kitap varken neden zarar görmüş bir ilişkiyi onarmak, duygularınızı kontrol etmek ve hayatınızın aşkını geri kazanmak için bu kadar kısıtlı bilgi var?

UYARI! SIRADIŞI YÖNTEMLER!

Bu noktada, sizi uyarmalıyım. Sizi ciddiyetle uyarmak zorundayım. Tavsiye ve yöntemlerim OLDUKÇA sıra dışıdır. Özellikle de ilişki terapistleri bana bu konuda çok kızgınlar, çünkü genelde 1 saat için 180-400 TL arası ücret alırlar ve tek bir seans da işe yaramaz, aylarca onları ziyaret etmeniz gerekir. Oysa çevremdeki insanlara ilişkilerini nasıl kurtaracakları konusunda ipucu verdiğimde, bunu hep başardılar.

Eğer bana inanır ve size yardımcı olmama izin verirseniz, bunu sizde de başarabileceğime eminim.

Size Nasıl Yardım Edeceğim?

 Eğer kız/erkek arkadaşınızı kaybettiyseniz ve geri almak istiyorsanız elbette ki onunla sizin için konuşup ikna edecek değilim. Ama aslına bakarsanız bundan daha iyisiniz yaptım bile. Size yılların birikimiyle bir kılavuz hazırladım. Bu kılavuzda bulacağınız bilgiler sıradan ya da her yerde bulabileceğiniz türden değildir. Bir çoğu hakkında daha önce bilginiz olmadığına da eminim. Bu teknikleri daha önce duymadınız.

ve size bir şey söyleyeyim…

Bu teknikler işe yarıyor!…belki de beklemediğiniz kadar çok!

Doğruyu söylemek gerekirse, bu tekniklerin ne kadar işe yaradığını fark ettiğimde biraz ürktüm. Ve itiraf etmem gerekirse pek de onurlu olmayan amaçlara hizmet etmeleri için kullanılabileceklerinden endişe ettim. Ben İYİ insanlara yardım etmek istiyorum, kız arkadaşlarına eziyet eden PİSLİKLERE değil! Ya da evli erkekleri evlerinden koparan PSİKOPATlara da değil.

Aynı bir bıçak gibi, bu teknikler ve taktikler iyi ve kötü amaçlarla kullanılabilir.

Benim kitabım;

-          Avcılar

-          Eski Suçlular

-          Ciddi zihinsel sorunları olan insanlar

-          Diğer kaçıklar, deliler ya da manyaklar için DEĞİL

 Anlaştık mı?

 İmkansız Bir Durum Diye Bir Şey Yoktur

Bir çok kişiye yardımcı olduktan sonra fark ettiğim en önemli şey, eski sevgililerinin onlara geri dönmesinin altında bir çok farklı neden ve motivasyon olduğu idi. Ve bu sebepler çoğunlukla bilinmiyordu.

Bu sebepleri anladığınızda ve size biraz olsun rehberlik edildiğinde, neredeyse bir büyü gibi isteğinize ulaşırsınız.

Çünkü sadece eski sevgilinizi geri almakla kalmayacak, onları gelecekte de kendinize bağlamak için yeterince donanlımlı olacaksınız. 

Bu sizce de çok çok iyi bir haber değil mi?

Kitabı İndirdiğinizde Aşağıdakilerden HEMEN Faydalanabileceksiniz

Başınızı nasıl dik tutacaksınız? Hızlı ileri Sarma tekniğimi kullanın ve ayrılık acısı ve depresyondan anında kurtulun. Dakikalar içerisinde ÇOK DAHA İYİ hissedebilirsiniz!

Sizi hala umursuyorlar mı? Eski sevgilinizin sizi hala umursayıp umursamadığını nasıl anlayacaksanız? Ne söyledikleri önemli değil, işte sorunuzun cevabı

Erkek arkadaşınız sizi aldatıyor mu? Ateşe ateşle nasıl karşılık verilir? Kadınların başkalarının sevgililerini nasıl çaldıklarını ve bu yeni kadının eski sevgiliniz üzerindeki etkisini nasıl yok edeceğinizi öğreneceksiniz, çünkü erkeklerin seks, yemek ya da futboldan çok daha fazla önem verdikleri şeyi bileceksiniz.

Erkeklerin kadınları neden terk ettiklerini biliyor musunuz? Bu fiziki görüntü, seks ya da sizden daha genç bir sevgili bulduğu için olmaz. Kadınların bu sorunun cevabını bilmediklerini fark ettiğimde şok geçirdim. Erkeklerin en büyük arzusu tektir, diğerleriyle kıyaslanamaz bile. Bunu onlara verin ve SONSUZA KADAR sizin olsun!

Kadınların en çok ihtiyaç duydukları şey nedir? Ya bunu bulamazsa? Başka birinde bulması an meselesidir. Don Juan’ların kullandığı bu teknik ile onu geri alabilirsiniz!

Yeni biriyle mi çıkıyor? Bunun göründüğü kadar korkunç olmadığını biliyor musunuz? Ve aslına bakarsanız bu durumu kendi lehinize kullanabilirsiniz. Nasıl mı? Hepsi kitapta

Yeniden başlamayı mı diliyorsunuz? Söylediğiniz bütün o kötü sözleri geri alabilmeyi? Zamanda geri gidebilmeyi? Temizleme ve algı değiştirme tekniği ile hızlıca ve kolayca bunu başarabilirsiniz.

Anlık hatırlanma tekniği! Ya da psikolojik judo da diyebiliriz. Bu teknik ile eski sevgiliniz hala birlikte olduğunuz yanılgısına kapılacak. Bu bilinçaltını etkileyen ve karşı konulmaz bir tekniktir.

Eski sevgilinizi yeniden görüşmeye ikna etmek için ne yapmalı ve ne demelisiniz? Tavsiyelerimi aynen uygulayın, doğallığınızı koruyarak onu yeniden görüşmeye ikna edin. Bu method yüzlerce, binlerce defa denenmiş ve başarılı olmuştur.

Bağlanmanın sırrı. Bu o kadar güçlüdür ki, kaçırılan rehinelerin bazen kendilerini kaçıran kişiye bağlanmalarının sebebidir. Bu ilişkilerdeki büyüdür. Anlaşılamaz, fark edilemez ve insanların %99,99’u bu taktiğe karşı kendilerini koruyamazlar. Her şeyde olduğu gibi bu da hem iyi hem de kötü amaçlar için kullanılabilir. Kitabı satın aldığında siz de bu güce vakıf olacaksınız. Lütfen dikkatli kullanın!

Aşkınızın ilk zamanlarındaki romantizmi yeniden bulmanın yolları. İmkansız mu? Algıda değişiklik tekniğini öğrendiğinizde hiç de değil!

Bayanlar, eğer tavsiyelerimi tutarsanız, sizi aklından çıkartamayacak! Sizi yeniden aramaya başlayacak.

Ve daha bir çok şey…

 


Eski Sevgilinizi Geri Döndürmenin Garantili Yolları dijital bir kitaptır. Kargo beklemeden, satın alma esnasında vermiş olduğunuz e-mail adresinize gönderilecek olan indirme linki ile anında sahip olabilirsiniz.
 Clickmerkez’in %100 güvenli ödeme sayfasından paypal, havale ve kredi kartı ödeme seçenekleri ile  satın alabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Bu bilgiyi internette ücretsiz bulamaz mıyım?
Açıkçası ben de para harcamamayı ve ücretsiz şeyleri seviyorum ama ……. Kitabı içindeki bilgilere ulaşmanın tek yolu bu site üzerinden kitabı satın almaktır. Ben de ücretsiz kaynaklara ulaşmak için günlerimi hatta haftalarımı harcadım ama bütün tabloyu olduğu gibi veren başka ücretsiz bir kaynak bulamadım. Ayrıca birkaç makale okuyarak, tüm planı birebir yapmadan eski sevgiliniz ile yeniden birlikte olma şansınızı tehlikeye atabilir.
Kitabı ne zaman alacağım? Güzel soru. Sipariş verip ödemeyi yapmanızın akabinde kitabı okumaya başlayabileceksiniz çünkü internet üzerinden indirilebilen dijital bir kitaptır. Click Merkez A.Ş oldukça güvenli bir ödeme platformudur. Kitabı indirir, bilgisayarınıza kaydeder ve okursunuz. İsterseniz yazıcınızdan çıktısını da alabilirsiniz.  

Bakın Kitabı Alanlar Neler Dedi?

 Farklı Şehirlerdeki Sevgililerde de İşe Yarıyor…
 Sadece size teşekkür etmek ve bana ne kadar yardımcı olduğunuzu söylemek istedim. 2,5 yıllık ilişkim çok acı bir şekilde sona ermişti. Kitabında yazanları uygulayabilmek hayatım boyunca denediğim en zor şeylerden biriydi ama sadece 2 haftada kendimi çok daha güçlü ve iyi hissetmeye başlamıştım. Eski sevgilim 3 hafta sonra benden özür dileyen bir email gönderdi. Kendime inanamıyorum ama o mektuba 1 gün boyunca cevap vermeme gücünü buldum kendimde! Cevabımı gönderir göndermez telefonum çaldı, arayan eski sevgilimdi. Onunla konuştuğum için ne kadar mutlu olduğunu söylerken ağlıyordu! Ağırdan alarak yeniden başladık. Çok ilginç ama planınız uzun mesafeli bir ilişkide bir işe yaradı! O tekrar hayatıma girdiği için çok mutluyum.
Tekrar teşekkürler,
Deniz
 Yeniden Çıkıyoruz!
Sadece kitabınızdaki şaşırtıcı tavsiyeler için çooooooooooook teşekkür etmek istedim. Dün ayrılıktan sonraki ilk buluşmamızdı ve kelimenin tam anlamıyla muhteşemdi! Az önce ondan ne kadar güzel vakit geçirdiğimizi düşündüğüne ve birlikte olmanın ona ne kadar iyi geldiğine dair bir email aldım.
 Ayşe
 Eski Sevgilim Bana Evlenme Teklif Etti
 Sadece desteğiniz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür etmek istedim. Eski erkek arkadaşım kısa süre öne bana evlenme teklif etti. Hiç olmadığımız kadar mutluyuz! Evlilik tarihimiz 2012 yazı! Sizi de beklerim
Jale
Yeniden Konuşuyoruz…
Sadece teşekkür etmek istedim. Eski sevgilimle yeniden konuşuyoruz. 2.şans mektubu işe yaradı, ben her ne kadar yaramayacağını düşünsem de.
Sevgiler,
Fahri
Şimdiye kadar satın aldığım en işe yarar şey
Sen kesinlikle en iyisisin! Gün be gün tarzım ve davranışlarım değişti ve bu sayede eski sevgilim beni aramaya ve yeniden istemeye başladı. Henüz aramalarına cevap vermeyi düşünmüyorum.  Ama sen bana içimdeki potansiyeli ve planın kesinlikle çalıştığını gösterdin. O yüzden sana hep minnettar kalacağım.
Melis
 Kesinlikle Kandırmaca Değil…
 Bu kitabı satın alırken açıkçası çok şüpheliydim. Paramı sokağa atacağımı düşünüyordum. Ama çok yanılmışım! Kesinlikle! Bunun bir kandırmaca olmadığını ve kesinlikle işe yaradığını herkese söylüyorum.
Yanıldım, ve her şey için tekrar teşekkürler
Saadet
“İşe Yaramaması İmkansız”
Hayatımın aşkıyla yeniden çıkıyorum, 4 yıldır birlikteydik ve sadece 2,5 ay ayrı kaldıktan sonra yeniden bir aradayız. Eğer gerçek aşka sahipseniz, bu kitaptaki yöntemlerin işe yaramaması imkansız!
Cenk
Yeniden Birlikteyiz…
 Bilin bakalım ne oldu!!!!! Tavsiyelerinizi tuttum ve eski sevgilim ile yeniden birlikteyiz.
 Asuman

Yeniden Birlikteyiz, üstelik hiç çaba harcamadan!
 Çok ama çok mutluyum, eski sevgilim ile yeniden birlikteyiz. Neredeyse hiç çaba harcamama gerek kalmadı. Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler!
Halit
“Kesinlikle İşe Yarıyor!!!!”
Kesinlikle işe yarıyorrrr! Uzak ve kendimden emin davrandığım birkaç haftadan sonra bana ikinci bir şans vereceğini söyledi. Ben de ona çıkma teklif edeceğim!
Taylan

HEMEN İNDİR